کنفرانس علمی یکروزه تالاسمی
 
انجمن تالاسمی استان همدان
انجمن تالاسمی استان همدان
 
 

در این کنفرانس یکروزه که دارای 3 امتیاز امتیاز بازآموزی برای پزشکان و پرستاران حاضر در کنفرانس بود دکتر حسین اصفهانی دبیر علمی کنفرانس و فوق تخصص خون و آنکلوژی اطفال در مورد انواع تالاسمی ( تشخیص و پیشگیری) ، جناب آقای دکتر محمد عباسی در مورد درمان تالاسمی ، دکتر اسداله تناسان در مورد عوارض قلبی در بیماران تالاسمی ، دکتر زهرا رضوی در مورد عوارض اندوکرین در بیماری تالاسمی و دکتر مریم شلیله در مورد تغذیه در بیماران تالاسمی به سخنرانی برای حضار پرداختند.

در پایان کنفرانس نیز پنل پرسش و پاسخ توسط کلیه سخنرانان برای شرکت کنندگان در کنفراس برگزار گردید. این کنفرانس یکروزه توسط آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی استان همدان برنامه ریزی گردیده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


انجمن حمایت از بیماران تالاسمی استان همدان در سال1388 با دریافت مجوز رسمی از استانداری همدان ((به شماره ثبتی392)) فعالیت خود را شروع کرد و درحال حاضر با 126 نفر بیمار تالاسمی در سطح استان فعالیت می نماید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان انجمن تالاسمی استان همدان و آدرس hamedan-ts.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 154
بازدید هفته : 267
بازدید ماه : 259
بازدید کل : 5914
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1